Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

12χρονο παιδί-θαύμα με IQ μεγαλύτερο του Αϊνστάιν αναπτύσσει την δικιά του Θεωρία της Σχετικότητας (Autistic boy,12, with higher IQ than Einstein develops his own theory of relativity)


Σε ελεύθερη μετάφραση άρθρου από το http://theautismnews.com..

Ένα δωδεκάχρονο παιδί-θαύμα έχει καταπλήξει καθηγητές πανεπιστημίου αφού καταπιάστηκε με μερικές από τις ανώτερες έννοιες των μαθηματικών.Ο Jacob Barnett έχει IQ 170 - υψηλότερο από τον Albert Einstein - και θεωρείται πλέον τόσο προχωρημένος  στις σπουδές του στο πανεπιστήμιο της Ιντιάνα που οι καθηγητές στέκονται στην γραμμή, περιμένοντας να του προσφέρουν τον ρόλο του ''μεταπτυχιακού'' ερευνητή.

Το παιδί-θαύμα- που έμαθε μόνος του-λογισμό, άλγεβρα, γεωμετρία και τριγωνομετρία σε μια εβδομάδα, διδάσκει τώρα τους συμμαθητές του στο κολέγιο μετά τη λήξη των μαθημάτων.
Και τώρα,ο Τζέικ έχει ξεκινήσει πιο φιλόδοξο έργο του- την δικιά του ''διευρυμένη εκδοχή της θεωρίας της Σχετικότητας του Αϊνστάιν''.

Η μητέρα του, δεν είναι σίγουρη αν το παιδί της έλεγε ασυναρτησίες ή επρόκειτο για ιδιοφυΐα, έστειλε ένα βίντεο από τη θεωρία του στο περίφημο Institute for Advanced Study κοντά στο πανεπιστήμιο του Princeton.Σύμφωνα με την Ιντιάνα Star, ο καθηγητής αστροφυσικής του πανεπιστημίου Scott Tremaine-ο ίδιος θεωρείται ένας παγκοσμίου φήμης ειδικός επί του θέματος -επιβεβαίωσε την αυθεντικότητα της θεωρίας του Τζέικ.Σε ένα email στην οικογένεια, Tremaine έγραψε:

«Είμαι εντυπωσιασμένος από το ενδιαφέρον του στη Φυσική και τα πόσα που έχει μάθει μέχρι τώρα».

«Η θεωρία στην οποία εργάζεται περιλαμβάνει αρκετά από τα πιο δύσκολα προβλήματα στην αστροφυσική και την θεωρητική φυσική».

«Όποιος μπορέσει να τα λύσει θα πρέπει να περιμένει ένα βραβείο Νόμπελ."


Αλλά για τη μητέρα του Kristine  Barnett, 36, και την υπόλοιπη οικογένεια, τα μαθηματικά παραμένουν ένα δύσκολο θέμα.Μιλώντας στην εφημερίδα, η κ. Barnett, δήλωσε:

«Δεν ήμουν καλή στα μαθηματικά. Ξέρω ότι αυτό δεν προέρχεται από εμένα ».

Και δεν έμεινε ασχολίαστο από τον Jake, ο οποίος πρόσθεσε: « Κάθε φορά που προσπαθώ να μιλήσω σχετικά με τα μαθηματικά σε κάποιον στην οικογένειά μου, απλά κοιτάζουν ανέκφραστοι»

Ο Jake είχε διαγνωστεί με σύνδρομο Asperger, μια ήπια μορφή αυτισμού, από μικρή ηλικία.Οι γονείς του ανησύχησαν όταν δεν είχε μιλήσει μέχρι την ηλικία των δύο, και υποψιάζονταν ότι επρόκειτο να αντιμετωπίσει μαθησιακές δυσκολίες .Μόνο όταν άρχισε να μεγαλώνει συνειδητοποίησαν πόσο ιδιαίτερο ήταν το χάρισμά του.

Θα γέμιζε τετράδια με σχέδια των πολύπλοκων γεωμετρικών σχημάτων και υπολογισμούς, πριν πάρει μαρκαδόρους για να γράψει εξισώσεις στα παράθυρα.

Μέχρι να γίνει τριών κατάφερε να φτιάξει παζλ 5.000 κομματιών καθώς και να απομνημονεύσει έναν οδικό χάρτη, απαγγέλοντας τα αρχικά κάθε αυτοκινητοδρόμου και τα αρχικά πινακίδων από μνήμης.
Στα οχτώ του είχε τελειώσει του Λύκειο και φοιτούσε στο Indiana University-Purdue University Indianapolis προχωρημένα μαθήματα αστροφυσικής.Η παρουσία του στην τάξη ήταν πολύ ενοχλητική για πολλούς από τους δεκαοχτάχρονους και πλέον, φοιτητές στα μαθήματα του πανεπιστημίου.

Μιλώντας στο Indy Star η Wanda Anderson,μεγάλη βιοχημικός, είπε:

 «Όταν για πρώτη φορά μπήκε μέσα και τον είδα, σκέφτηκα: Θεέ μου, πηγαίνω σχολείο με τον Doogie Howser ».

Και πρόσθεσε:

«Πολλοί άνθρωποι έρχονται σε αυτόν για βοήθεια όταν δεν κατανοούν ένα πρόβλημα φυσικής.

«Οι άνθρωποι έρχονται σ 'αυτόν όλη την ώρα λέγοντάς του,

« Ει Τζέικ, μπορείς να με βοηθήσεις ».

«Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι δύσκολο να μιλήσεις σε μια ιδιοφυΐα, αλλά ο Jake εξηγεί πράγματα που δεν πρόκειται τελικά να κατανοήσουν».

Και ο καθηγητής του,John Ross,είπε ότι η απόδοσή του στις διαλέξεις ήταν «εξαιρετική».

«Όταν κάνει μια ερώτηση, είναι πάντα δύο βήματα μπροστά στην παράδοση».

«Όλοι στην τάξη ησυχάζουν.Δύσμοιρο παιδί. . . . Κάθεται μπροστά στην πρώτη σειρά, και όλοι τον παρακολουθούν».

«Θα έρθει να με δει σε ώρες γραφείου και να ζητήσει ακόμα πιο λεπτομερείς ερωτήσεις. Και μπορείτε να πείτε ότι έχει ήδη σκεφτεί πλήρως αυτά τα πράγματα».

«Τα παιδιά της ηλικίας του θα είχαν κανονικά προβλήματα στην πρόσθεση κλασμάτων, και αυτός βοηθάει ορισμένους από τους συμφοιτητές του."

Σύμφωνα με τους γονείς του Τζέικ έχει πρόβλημα να κοιμηθεί τη νύχτα επειδή συνεχώς τριγυρνούν αριθμοί στο κεφάλι του.Αλλά πέρα από τα παράπονα, ο Jake έχει στρέψει τις άγρυπνες νύχτες προς όφελός του απομυθοποιώντας την θεωρία του Big Bang.

Το επόμενο βήμα, σύμφωνα με τον καθηγητή Ross, είναι να αφήσει ο Jake εντελώς τα μαθήματα και να αναλάβει χρέη αμειβόμενης έρευνας.



Περισσότερα video:
http://www.youtube.com/watch?v=zSsZ-4RIk0A
http://www.youtube.com/watch?v=-2cKcIljTEo

A 12-year-old child prodigy has astounded university professors after grappling with some of the most advanced concepts in mathematics.

Jacob Barnett has an IQ of 170 – higher than Albert Einstein – and is now so far advanced in his Indiana university studies that professors are lining him up for a PHD research role.

The boy wonder, who taught himself calculus, algebra, geometry and trigonometry in a week, is now tutoring fellow college classmates after hours.

And now Jake has embarked on his most ambitious project yet – his own ‘expanded version of Einstein’s theory of relativity’.

His mother, not sure if her child was talking nonsense or genius, sent a video of his theory to the renowned Institute for Advanced Study near Princeton University.

According to the Indiana Star, Institute astrophysics professor Scott Tremaine -himself a world renowned expert – confirmed the authenticity of Jake’s theory.

In an email to the family, Tremaine wrote: ‘I’m impressed by his interest in physics and the amount that he has learned so far.

‘The theory that he’s working on involves several of the toughest problems in astrophysics and theoretical physics.

‘Anyone who solves these will be in line for a Nobel Prize.’

But for his mother Kristine Barnett, 36, and the rest of the family, maths remains a tricky subject.

Speaking to the paper, Mrs Barnett said: ‘I flunked math. I know this did not come from me.’

And it hasn’t gone un-noticed by Jake, who added: ‘Whenever I try talking about math with anyone in my family they just stare blankly.’

Jake was diagnosed with Aspergers syndrome, a mild form of autism, from an early age.

His parents were worried when he didn’t talk until the age of two, suspecting he was educationally abnormal.

It was only as he began to grow up that they realised just how special his gift was.

He would fill up note pads of paper with drawings of complex geometrical shapes and calculations, before picking up felt tip pens and writing equations on windows.

By the age of three he was solving 5,000-piece puzzles and he even studied a state road map, reciting every highway and license plate prefix from memory.

By the age of eight he had left high school and was attending Indiana University-Purdue University Indianapolis advanced astrophysics classes.

His classroom presence is quite unnerving for many of the 18-plus year old students at his IPIU lectures.

Speaking to the Indy Star, Wanda Anderson, a biochemistry major said: ‘When I first walked in and saw him, I thought, ‘Oh my God, I’m going to school with Doogie Howser.’

She added: ‘A lot of people come to him for help when they don’t understand a physics problem.

‘People come up to him all the time and say, ‘Hey Jake, can you help me’.

‘A lot of people think a genius is hard to talk to, but Jake explains things that would still be over their head.’

And his Professor John Ross said his performance in lectures had been ‘outstanding’.

‘When he asks a question, he is always two steps ahead of the lecture.

‘Everyone in the class gets quiet. Poor kid. . . . He sits right in the front row, and they all just look at him.

‘He will come to see me during office hours and ask even more detailed questions. And you can tell he’s been thinking these things through.

‘Kids his age would normally have problems adding fractions, and he is helping out some of his fellow students.’

According to his parents Jake has trouble sleeping at night as he constantly sees numbers in his head.

But far from complaining, Jake has turned the sleepless nights to his advantage – debunking the big bang theory.

The next step, according to professor Ross, is for Jake to leave class altogether and take up a paid research role.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου